Disclaimer

Acest blog (cel putin partea de "texte si povesti") nu este pentru mironosite caci limbajul folosit e unul slobod, limba romana fiind bogata in expresii colorate pe care le folosesc cu mult drag.
Daca nu puteti trece peste forma ca sa ajungeti la continut si daca delicatii dumneavoastra neuroni nu au mai venit in contact cu astfel de orori, abtineti-va de la a-l citi, nu e obligatoriu!
Multumesc :-)

joi, 31 octombrie 2013

Sindromul "am curu' mare"

Intr-o zi ca oricare alta, beau cafeaua, ma spal, ma-mbrac si cand imi arunc ochiu-n oglinda... am curu' mare.
Oricat m-as intoarce intr-o dunga cu mana in sold si mutra poznasa, oricat mi-as arcui spinarea si as suge burta, diagnosticul e clar... am curu' mareeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!
Ma reimbrac cu ceva larg, pana sub fund, sa-l acopar, sa nu-l mai vad, picioarele-mi ies de sub mormanul de material ca doua pixuri... asta-mi mai trebuia: si curu' mare si picioarele subtiri. Ma urasc pret de 3 secunde, am intarziat, plec.
La mare, pe plaja, dupa o juma de ora de ascultat fosnetul valurilor, ma intorc si ce vad? Un posterior. Il intreb pe-al meu: am curu' mai mare decat aia? El intra-n panica, stie ca-ncepe zodia curului mare, raspunde diplomat: "nici vorba, esti nebuna? ii incapi aleia intr-un crac de pantalon". M-am mai linistit, dar nu de tot, ce era sa zica bietul om? Sa-si strice concediul zicandu-mi: "aia parca-l are putin mai mic"?
Trec la dieta, ma probez cu pantaloni din liceu de 3 ori pe zi, strang din buci la fiecare pas. 
Si-ntr-o zi cu soare, beau cafeaua, ma spal, ma-mbrac si... cand ma uit in oglinda... am un rid. Curu' ca curu', nici nu-i asa mare da' dunga malefica de sub ochi e semnul clar c-am luat-o la vale.
You name it, I have it... un fir de par in barba, sprancenele asimetrice, o tzatza mai jos si una mai sus, nasu' prea lung, parca si urechile putin clapauge.
Asta pana intr-o zi, cand se-aliniaza astrele si din oglinda se uita la mine una care chiar n-arata rau, vesela si odihnita, imbracata traznet. Atrecut criza!!! Sa fie cartofi prajiti cu bere si inghetata cu ciocolata, sa sarbatorim :-)
O astept cu interes pe urata cu curu' mare sa se intoarca si sa-mi faca zile fripte dar pana atunci... mi-e bine.